lördag 17 oktober 2009

Fattig

Jag sitter här fortfarande halv ett som en zombi med tredje koppen kaffe.
Jag har haft för mina förhållanden rätt stora utgifter den sista tiden och känner mig fattig.
Jag hatar att känna mig fattig.
Nu tänker jag rensa min garderob radikalt idag och åka till Sickla och köpa åtmindstånde 4-5 nya klänningar.
Jag är igentligen ingen klänningmänniska men just nu känner jag för klänningar.
Jag såg förra söndag rätt söta i affärerna men köpte bara 2.
Nu ska jag hämta resten.
Det får ingå i den allmänna konkursen.
Spara kan jag göra sen om jag blir rik igen.*S*
*
*

3 kommentarer:

  1. Men rik på klänningar är du säkert då. Skulle det krisa, så har jag ett par utslitna snickar byxor med inbygd luftkonditionering som du kan få ärva. *S*

    SvaraRadera
  2. Låter härligt.Ska jag komma ihåg.*S*

    SvaraRadera
  3. Han är rolig Tord! ;)

    Vad mysigt det låter med nya klänningar och underkläder. Har suttit här och läst ikapp mig nu... vad kul det låter med dansen. Kanske något man skulle prova på. Har alltid gillat att titta på det!

    SvaraRadera