lördag 17 oktober 2009

Billigt och bra

Den här shoppingturen blev ju billigt och bra.
Jag hittade bara en klänning i första affären och när jag skulle betala var mitt kort spärrat för köp.
Jag tog mitt andra.
Jag blev fundersam och testade det en gång till på underklädesavdelningen. Ny snygg Bh med 3 matchande trosor. Det funkade inte där heller.
Jag ställde in resan till Nynäs och åkte hem och kollade på nätet. Allt såg bra ut förutom att mitt kort var spärrat.
När jag ringde till banken sa dom att mitt kort var utsatt för bedrägeri och att banken har spärrat det och att ett nytt var på väg till mig.
Tur att jag har dubbelt av nästan allt även kort naturligtvis.*S*
Men jag blir faktiskt lite skärrat när mina finanser inte är som jag tror att dom skall vara.
Jag har nog ett extremt trygghetsbehov.
Nu ska jag vila mig och läsa min bok.
Jag orkar nog inget mer idag.
*
*

2 kommentarer:

  1. Ett bra sätt att inte slösa, spärra kortet alltså.
    By the way - vilket kortnummer har du? *Flinar*

    SvaraRadera
  2. 453 111 9999 clearing 5760 *skrattar*

    SvaraRadera