fredag 16 oktober 2009

Andra dansen

Nu har jag kommit hem från min andra öppna dans i linedance.
Det var i Stavsnäs en liten ort i närheten där jag bor.
Det var ännu roligare än förra gången för dom varvade nybörjare med mera avancerade danser och jag kände flera som var där.
Jag kunde faktiskt hänga med en hel del ikväll.
Dom danserna jag behärskar nu något så när är inte alls så ansträngande och jag slipper svettas men så fort det är en av dom nya anstränger jag mig och svetten bryter fram i ansiktet och håret.*S*
Jag tror jag känner mig stressat när jag inte fattar riktigt.
Nåja roligt är det i alla fall.
Nästa vecka är det ingenting så nu ska jag möblera om hemma och skapa lite utrymme framför TVn. Jag har nämligen skaffat en DVD med några danser vi inte har lärt oss ännu och dom ska jag öva på så jag inte får abstinens.
Nu är jag hungrig som en varg och ska äta nåt gott.
Vad det är behåller jag för mig själv så en viss herre i Bullerbyggd slipper att det vattnas i munnen på honom.*S*
*
Sen gjorde jag en bra sak för en jobbarkompis idag igen. Hon blev jätteglad och jag känner mig nöjd med dagen.
*
*
*

2 kommentarer:

  1. Jaha, nu har hon nog fan satt onda ögat på mig! *S*

    SvaraRadera
  2. Jag har inget ond öga bara snälla och omtänksamma ögon.*S*

    SvaraRadera