måndag 5 oktober 2009

Avspark

Idag gjorde jag avspark och nu är spelet om min framtid igång.
Nu gäller det att hålla huvud kallt och inte ta andras dumheter att inte vilja anställa mig på grund av ålder som ett personligt misslyckande.
Får se hur många straffsparkar det blir innan bollen landar där den ska.
Eftersom det är en femårsplan så gör det inget om den inte landar alls för efter det är det i alla fall dax att planera för pensionen.*S*
Det primära är att hålla sig friskt.
Det är roligt nästan jämnt.*S*
*
*

2 kommentarer:

  1. Jösses, har du blivit forbollshuligan nu oxå?
    Eller har jag som vanligt fattat allt fel?
    Lät en aning kryptiskt det där iaf. Få se var det slutar.

    SvaraRadera
  2. Vaddå kryptiskt ? Jag har satt igång och söka jobb på andra sidan stan. Går det så går det.Går det inte för att jag är så jävla gammal så gör det inget för snart tänker jag gå i pension i alla fall om jag lever så länge.*skrattar*

    SvaraRadera