torsdag 10 september 2009

Väder

Igår var jag på ett skämtsamt humör men idag är jag faktiskt allvarligt.
Det är det där med vädret.
Hela juli regn och augusti och början september helt underbart.
Jag tycker skolverket eller vem som är ansvarig borde se över när dom lägger sommarlovet.
Det kanske vore läge att flytta fram det.
Flytta fram det till åtminstånde midsommar och förläng 2 veckor till slutet augusti.
Så jag också får en chans att ha lite semester när det är fint väder.*S*
Men som vanligt är det ingen jäkel som varken tänker eller lyssnar på mig.*S*
*
*

4 kommentarer:

  1. Nepp, du har så rätt så!
    Att ingen lyssnar osv menar jag!
    *Asgarv*

    SvaraRadera
  2. Är det med dig likadant.? Bryr sig ingen om dina bra ideer heller. Du är väl inte möligtvis också en tidig femtiotalare.? Jag tror det är 50 talares öde. 40 talare gapade så mycket så när det blev våran tur orkade ingen lyssna längre.*S*

    SvaraRadera
  3. Jajemän så e man en femtilapp. Fast med peningvärdet stadgit sjunkande så är man inte värd så mycket!

    SvaraRadera
  4. Snart hamnar vi väl i containern för brännbart avfall. Fast o andra sidan om vi är rädda om oss finns ju chansen att vi får antikvitetsvärde.*S*

    SvaraRadera