torsdag 24 september 2009

Toffifee

Nu ser asken ut så här.
Snart ser den helt annorlunda ut.
Är det nån som har ett bättre förslag på vad man kan göra när man sitter själv hemma en torsdag kväll och har tråkigt.?
*
Jag funderar på att lämna datorn hemma imorgon och hyra några filmer istället när jag åker till landet.
Kan vara ett intressant experiment att ta reda på hur pass beroende jag är och hur illa abstinensen blir.
Det är inget skoj utan blodigt allvar från min sida.
Jag skulle också vilja lämna mobilen hemma men i ärlightens namn tror jag faktiskt inte jag klarar av det.
Det får bli ett experiment en annan gång.*S*
*
*

6 kommentarer:

  1. Attans också, att jag gick in på din blogg och såg den här bilden...sockersuget bara vällde över mig:-)...
    Ikväll blir min utmaning, att INTE ge efter för det...lycka till med din utmaning med datorn:-)/Z

    SvaraRadera
  2. Betyder det att jag inte får dom där lättlagade recepten du lovat mig från landet?

    SvaraRadera
  3. Oj Za det var inte meningen att fresta dig.*S*

    SvaraRadera
  4. Tord jag är nog inte inspirerat att laga mat den här helgen. Jag har spetsat in mig på en jätte schnitzel i Hästholmen på lördag.*S*

    SvaraRadera
  5. Visst är världen liten Tord *S*

    SvaraRadera
  6. Liten värld?
    Är den där jävla schnitzeln så stor?????

    SvaraRadera