tisdag 22 september 2009

Lektion 4

Idag på fjärde lektionen linedance lärde vi oss Cowgirl twist.
Den är inte så svårt men jag hade fel skor. Det måste vara skor med lite glid.
Nu är det dax att gräva fram stövlarna ur garderoben.
*
Det hände en till tragisk sak i skolan idag men det tog kuratorn hand om.
Vi har världens gulligaste kurator. Stackars människa att hon orkar.
*
Sen hände mig också en rolig sak.
Det kom en snygg polis och ville ha en sak som han inte kunde få idag.
Jag råkade vara lite kritiskt för att dom hade hämtat en elev till förhör nyligen utan att informera föräldrarna och skrämt denne från vettet.
Då fick jag en timmes lektion vad polisen får göra och inte göra.*S'
Mest göra förståss.
Det var jättekul. Jag lyssnade inte så noga men gottade mig i åsynen av snyggingen.
Sen fick jag två tillfällen att ringa till honom. Den första gången att jag hade fixat det han ville ha och tänkte maila det och andra gången att det inte gick att maila för filen var för stor.*S*
Hur som helst efter att han hade upplysyt mig om att han inte behövde underlagen längre kom vi överens att han skulle hämta dom hos mig imorgon eftersom jag hade gjort mig sånt besvär att ta fram dom.*S*
Jag undrar vad jag ska ta på mig imorgon.*skrattar*
*
*

4 kommentarer:

  1. Vad det gäller skorna till *koflicksdansen* så passar väl hästskor bäst? Låter så iaf. *S*
    Vad det gäller snyggingen så kan han väl hämta dom hemma hos dig efter jobbet? Köp en smarrig tårta o bjud på. Gör inget ifall han kommer arbetsklädd, kan ju duscha hos dig juuh!

    Som du inte har ännu iofs. *S*

    SvaraRadera
  2. Kom på en annan sak.
    Är bra att du varnade mig. Nu vet jag att jag kan snacka rappakalja med dig om vi skulle träffas nägon gång. För så jävla snygg som jag är så lär du ändå inte lyssna på vad jag säger. Inte ens en stavelse.
    *Ler skitsnyggt a la Petersson*

    SvaraRadera
  3. God morgon.Jag kommer inte på nåt vettigt svar.Jag *skrattar* istället.*S*

    SvaraRadera
  4. Du vet inte vad du ska ha på dig när "snyggingen kommer"...Vad sägs om gummistövlar ,landtbrukar overall, och en keps??hihihi, lite ovanlig utstyrsel kanske:))

    SvaraRadera