torsdag 3 september 2009

Imorgon

Imorgon ska jag ta en vända till torpet och stänga till så jag inte behöver åka dit något mer i höst om jag inte har lust. Vattnet låter jag var kvar för det behöver inte kopplas bort förrän framåt slutet oktober november.
Lite sorgligt på nåt sätt att ytterligare ett år har gått.
Nästa sommar kommer jag att vara ett år äldre igen.
Va fort tiden går numera.'
Det är nästa så att man kan bli mörkrädd.*S*
Det vore kul om någon av fruken vore klar som päron, grannens äpplen eller plommon.
Resten av septembers helgerna är sedan fullbokade med resa, fest och barnpassning.
Som vanligt när jag ska till torpet så har SMHI lovat regn över slätten.*S*
*
*

2 kommentarer:

  1. Japp, så är det. Åren går fortare för varje år som går. Konstigt värre, men så är det eller känns rättare sagt.

    SvaraRadera
  2. Jag blir avundsjuk på dig som har ett torp. En dröm som jag har, men som nog aldrig blir uppfylld. Har också börjat tänka som du...så fort månader och år går...

    SvaraRadera