tisdag 1 september 2009

Linedance

Idag var jag på min första linedance lektion.
Fötterna ville inte riktigt följa med men det var skitkul. *S*
Vi lärde oss Electric slide och Lindi shuffel.
Svettigt som bara den *S*
Får se om jag får träningsvärk imorgon.
*
Förresten som belöning bakade jag nyss Vilsens plommonkaka. Den är klar nu och snart ska jag smaska på den för efter motion är det tillåten att äta kolhydrater. Kontentan är att vill jag smaska på nåt gott får jag lov att motionera först.*S*
*
*

5 kommentarer:

  1. Ser en till som blivit "hooked up" på linan. Har en fd jobbar kompis som fastnade för det här. Watch up girl! Snart har du glömt både blogg o hela fadderullan. *S*

    SvaraRadera
  2. Ser när jag läser din blogg att även du tillhör LCHF-gänget. Jag har precis börjat testa och måste säga att det här verkar ju kanon. Mätt blir man och go mat får man äta, trots det ska man uppenbarligen gå ner. Det har inte visat sig ännu på min våg, men jag ska rapportera till dig om jag krymper. Jag fick tipset om LCHF från jroil på E-kontakt. Herrejösses så mycket god mat, och inte är det svårt bara kolla så att man håller sig under 5% i kolhydrater. Hälsn Anna (Almeratino E-kontakt)

    SvaraRadera
  3. Kul att du hittar hit Anna. Jag har inte heller märkt så mycket men det beror tydligen på att jag äter för lite. Det är jäkla god mat så jag lär nog fortsätta.*S*Jag ska kolla jroils blogg.

    SvaraRadera
  4. ...och jag väntar fortfarande på att plommonen ska mogna till sig:))Sedan ska jag göra den också:))

    SvaraRadera