tisdag 8 september 2009

Andra lektionen

Idag var jag på andra lektionen på linedance.
Idag lärde vi oss en tredje dans Cowboy Charleston.
Den är svår.
Det måste vara nåt fel på mina vrister.
Fast nu när jag kom hem kan jag stegen.
Det är bra dom finns på youtube.
Helt klart är att det blir en utmaning för mig.
En roligt sådan.*S*
Jag har gett mig fan på att till våren ska jag kunna det så pass bra så jag kan köpa mig cowboykläder.
Men vägen kommer att vara lång.*S*
Jag har ju hela hösten och vintern på mig.
Jag har ju inget annat att göra precis och som någon skrev till mig nyligen att nånting måste man ju göra.
*
*

2 kommentarer:

  1. Fått nån träningsvärk dåra?
    Kopojkskläder? Jösses!
    Skall du inte ha lasso o nått att rida på oxå? *S*

    SvaraRadera
  2. Nej inget träningsvärk.
    Japp. Det är steg 3 och 4 men först måste jag klara steg 1 d.v.s. dansen.*S*

    SvaraRadera