tisdag 17 februari 2009

UTMANING

Okej nu har jag också blivit utmanat av cystnjurar.
Jag ska skriva 8 saker om mig själv och utmana ytterligare 8 bloggare.
Dom flesta som jag läser regelbundet är redan utmanat av andra men jag fick i alla fall ihop dessa 8 som jag tror är nya.
Egenskaper som utmärker min person:
Trevlig
Lojal
Ärlig
Glad
Generös
Humoristiskt
Prestigelös
Ödmjuk
Omtänksam
Beskyddande
Pålitlig
Nogrann
Modelig
Barnslig
Stolt
Rättvis
Tollerant
Hänsynsfull
Rolig
Ambitiös
Ekonomiskt
Intelligent
Filosofiskt
Stark
Självsäker
Okrossbar
Punktlig
Snäll
Impulsiv
Planerande
Beräknande

Hämndlysten
Bakslug
Livsfarlig som fiende
Gammal,tjock och ful
Slö.slapp och likgiltig

Ojsan det blev visst några till *S*Ni får själv välja vad ni vill ta bort.*S*
>
Jag utmanar
Robsten
Jahrgang 1953
Mänskliga möten
Eijias blogg
Elins Stuga
nika
BakTiden-FramTiden
http://www.magnusuggla.nu/ (där har han sin blogg )*S*




1 kommentar: