tisdag 27 januari 2009

Packat och klart

Nu är bagen packat och klar för avfärd. Jag gillar inte resväskor. Jag tycker en bag är lättare och behändigare.
Egentligen skulle jag kunna åka nu men tyvärr måste jag ge mig till tåls två dagar till.
21 grader sol och sydliga vindar. Verkar lovande.
Imorgon ska jag chocka kompisarna på jobbet. Jag är en 100% jeansdam men i morgon ska jag ha klänning.*S*
Efter jobbet skulle jag köpa ett 5 pack strumpor eftersom jag hade en 50 kronors check på Lindex men jag kom hem med två klänningar , thaits och två 5 pack strumpor.
Rabattchecken var en droppe i havet.*S*
Typisk när jag ska ut och handla hittar jag inget men om jag inte alls har tänkt mig något springer jag på massor. Jag hade kunnat köpt några klänningar till idag med stoppade mig själv vid två.
Kanske det ligger något i det jag läste på en annan blogg.
>
"Om du inte finner det du söker beror det på att du anstränger dig för mycket."
>
Appropo en annans bloggskrivares funderingar om kärlek.
>
>

4 kommentarer:

  1. Härligt, jag har en livsfilosofi- Pengar ska rulla:)
    Du gjorde alldeles rätt. Njut. Jag är bara så avis, värme, sol, jisses...Bara det här att byta miljö är ju så berikande. Ha en härlig kväll

    SvaraRadera
  2. Tack, det ska faktiskt bli skönt att komma bort ett tag och troligtvis helt datorfri.Kan också behövas. *S*

    SvaraRadera
  3. Men,, det går ju inte. Hur ska vi nu kunna följa dina tankar där borta i solgasset?:)Hmm jag tror att det är bättre att stanna hemma och skänka biljetten till bättre behövande, som exempelvis en "cybervän":))

    SvaraRadera
  4. Nej det vill jag inte *S* Man ska inte ge bort något man fått själv.*S* Får se om jag kommer över en dator men jag släpar inte med min. *S*

    SvaraRadera