måndag 26 januari 2009

Mäkta stolt

Ikväll är jag så jäkla stolt över mig själv igen.
Jag har åstadkommit något bra åt en arbetskamrat igen.
Utan bråk, utan tjaffs utan lugnt och sansat som är mitt sätt att arbeta och få igenom min vilja.
>
Jag vill inte säga vad det är för två av mina besökare har kryssat i att dom är mina arbetskamrater.*S*
>
Men även dom kan gott få veta att sånt ger mig en kick och gör att jag känner mig harmoniskt och att mitt liv känns meningfullt.
>
UPS nu såg jag att en av arbetskamraterna har tydligen ändrat sig och blivit min vän istället.*S*

4 kommentarer:

  1. Vad det än var så vill jag att du hedrar dig själv.Kram

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte vad det är för fel på min blogg men folk säger att dom inte kan kommentera mig för att dom inte har konton som behövs för det. Jag vet inte vad dom menar för du och några till här kan ju göra det.

    SvaraRadera
  3. Roligt att höra att det fackliga arbetet känns meningsfullt. Det är ju önskvärt att ett ombud har både kunskaper och en viss gåpåaranda- vilket inte så ofta är kombinerat i samma person. I efterm. ska jag gå på lokalt samvekansmöte.

    SvaraRadera
  4. Vi har inget samverkanavtal i min kommun ännu men vi/jag jobbar redan efter det.Lycka till i efm.

    SvaraRadera