söndag 11 januari 2009

Ny etikett

Idag började jag på en ny etikett Privat.
Jag har funderat på det en längre tid men nu har jag kommit till skott tror jag.
Det är tänkt som ett inlägg till mina barn och barnbarn.
Där tänker jag berätta vad jag kommer ihåg om min familj i tyskland och så småningom om mitt liv i sverige.
Jag kommer också att be mina syskon att hjälpa mig att minnas.
Det här kommer att ta tid och det kan ju vara roligt för mina barn att följa min berättelse här på bloggen.
Så småningom kommer jag att kopiera över allt till en mapp och ta bort det eftersom här.
>
Jag tror att det kommer att bli jättekul och sysselsätta mig ett bra tag framöver.

2 kommentarer:

  1. Vi kanske blir fler som tycker att det är roligt att läsa... :-)

    SvaraRadera
  2. Det får väl bli vad det blir. Först huller om buller och sen strukturer jag upp det under semestern och så finns ju soptunnan i värsta fall.*S*

    SvaraRadera