lördag 12 september 2009

K-båten

Nu har man varit iväg ett dygn på utflykt med K-båten.
Det var kul och avkopplande och vi kommer nog garanterat att göra om det.
Jag befann mig i trygg förvar i mitt stora trevliga sällskap med god mat och hade en mysig helg.
Men det sorgliga är att det är mycket patetiska saker man inte kan undvika att observera på den typen av kryssning.
Jag kan inte hjälpa men jag får alltid avsmak för det motsatta könet som brukar hålla i sig ett tag.
Men det går väl snart över igen.*S*
Handla i butiken är kul och det blev det ena och det andra.
*
*
Förtydligande för den oinvigda.
K-båten = Kryssningsfartyget Paradise kallas i folkmund för knullbåten. Som en jobbarkompis uttryckte det i dag är att efter 12 på natten börjar luften att vibrera av desperat kåthet.*skrattar*
*
*

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Eftersom jag är man och du känner avsmak för män så är det nog säkrast att jag låter bli att kommentera detta inlägg.

    Bara rättade stavfelen!

    SvaraRadera
  3. Det var igår det. Idag hade det varit mysigt med en gullig gubbe som kom med frukost på sängen.*skrattar*

    SvaraRadera