lördag 1 augusti 2009

Matförgifning

Jag måste ha gjort något fel igår när jag lagade den vita sparrisen som jag hade till middag igår kväll
.Jag vaknade i morse med huvudvärk och illamående.
Treon ville inte stanna kvar i min kropp och på vägen ut tog dom med sig sparrisen som var kvar.
Jag måste ha snarkat i natt för jag har lite ont i halsen också.
Ungarna måste ha skrikit för mycket igår för mina öron kliar också.
Jag har nog jobbat för mycket med bilen igår när jag gjorde den ren invändigt för en eventuell försäljning för mina ben och armar känns tunga och orörliga.
Jag måste ha tittat på datan och TVn för mycket för mina ögon rinner.
Nu har det nog blivit höst för jag fryser.
Jag måste nog ta det väldigt lugnt idag.
*
*

2 kommentarer:

  1. stackars dig...
    KRYA PÅ DIG!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack vännen men det gick över efter ett par timmar.Jag tar det i alla fall lugnt idag.Haen bra dag.

    SvaraRadera