tisdag 16 juni 2009

Sönderstressad *S*

Jag har så mycket att göra och vad gör jag ?
Ingenting.
Tittar på sjukan på TV och den är lika rolig idag som för 100 år sedan när den gick sist.
Jag är en liten aning irriterat på på sms mitt i natten från folk som inte har lyssnat på vad jag har sagt.
Förresten sms.
Mina mobilräkningar brukar ligga på omkring 120-250 beroende på om jag har en gubbe på gång eller inte.
Jag har comvik kompis.
Idag sålde en kille ett annat abonnemang till mig som heter comvik pott för ett fast pris på 169 som man får ringa upp.
Jag fick en sony ericsson gratis.
Jag kan aldrig säga nej om jag tycker det är ett bra erbjudande.
Nu har jag en mobil i reserv. *S*
Förra semestern slocknade lyset i min mobil och jag fick köpa en ny.
I år slipper jag det.
Bra va ?
*
*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar