måndag 15 juni 2009

Dejting

Det är mycket roliga saker man råkar ut för i dejtingvärlden.
Mitt senaste offer som bor där jag har min stuga tog nästan priset förra lördagen när han ringde och jag bjöd honom på grillad eftersom det var en underbar kväll som skapat för lite trevligt samvaro. Han svarade "Jag har redan ätit". *S*
Jag blev så paff så jag svarade bara "Jaha Hej då" och la på.
Han har inte hört av sig något mer.
I förrgår blev jag bjuden på middag av en kille i Motala. Efter viss tvekan sa jag okej om två veckor eftersom jag är upptagen till dess.
Idag kom jag ihåg en konstig sak han sa som fick mig att dra öronen åt mig. När jag ringde honom ikväll och mycket vänligt tackade nej till inbjudan bad an mig dra dit där det är jättevarmt.*S*
Jag börjar undra ibland om alla killar på nätet har en skruv lös.*S*

Mina stackars barn dom får nog dras med sin gammla mor tills fan avlöser dom.*S*

Man kanske skulle skriva upp alla tokigheter innan det blir för många och man glömmer bort dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar