tisdag 7 april 2009

Semester

Nu har jag haft fyra dagar semester. I söndags besökte jag Visingsö eftersom det var så dåligt väder. Resten av tiden har jag ägnat åt att göra iordning en takad och plattlagt uteplats som jag har i anslutning till förrådet.

Jag målade den gul och vit och det blev ljust och snyggt. Det matchar dörrarna som jag har på torpet och förrådet.

Nu ska jag försöka få tag på möbler och en ny grill för det blir en perfekt grillplats eftersom det är kvällssol.

Jag hoppas jag hinner klar till påskafton för det vore kul om vi kunde inviga den då eftersom dom har lovad fint väder hela påskhelgen.

Nu har jag gått in och tänd en brasa i kakelugnen. Det är varmt på dagarna men framåt kvällen blir det rätt kyligt och då är det mysigare inne.
*
*
*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar