söndag 19 april 2009

Minngor dag

Hej alla glada.
På den dejtingsida där jag härjar och letar efter ett lämpligt offer för mina lustar*skrattar* skrev jag i min blogg för snart ett år sedan att jag kände för en dag helt för mig själv där jag gör just ingenting.
Då var det en kille som myntade begreppet "Minngor dag" . Han tyckte att jag skulle ta mig en sådan.
Idag har jag tagit mig en Minngor dag. Riktigt slö, slapp och likgiltigt.
Det var många känslor som kom i uppror förra veckan och imorse när jag vaknade kände jag bara att jag måste ha en Minngor dag.
Det är faktiskt bra på något sätt att namnge en sådan dag. På något sätt får den ett innehåll då.*S*
Fast man lever i tvåsamhet eller flersamhet vore det nog bra om flera gjorde så.
Alla är nog i behov av total vila och samla tankarna lite då och då.
I dagligt tal kallar man det för att "ladda batterierna"
*
Ha det riktigt gott och en fortsatt vilosam söndag.
*
*
*

1 kommentar:

  1. Själv när jag har en sådan dag kallar jag det "Ta hand om mig själv dag". Håller med om att det är oerhört viktigt med sådant:)

    SvaraRadera