tisdag 28 april 2009

Hinner inte

Jag hinner inte skriva just nu för jag har hur mycket som helst att fixa. I morgon är det lönerevision hela dan och på torsdag är det halv dag på jobbet och sen bär det i väg till torpet. På fredag Ön med besök på Pubafton och på lördag vidare till Göteborg för bloggfesten. Fast det beror nog på hur Pubafton på Ön utvecklar sig *S*
Det kanske blr något helt annat på lördag. Kanske till och med återresa till torpet för plantering av fruktträd.
Jag har också fått för mig att jag vill ha en sjutbana och måste kolla vart på tomten som är bästa platsen.
Igentligen har det varit för mycket socialt umgänge den sista tiden och jag är rätt så less på folk just nu. Skulle vara skönt med några dagar helt själv i lugn och ro.
Jag ska ju hinna gå också så jag får ihop några steg. Dom nya löparskorna jag köpte är underbara.

2 kommentarer:

  1. Snacka om "Bizzy lady", men nu blir jag lite full i skratt, skjutbana på tomten, herregud vad ska du sikta på??Grannarna? hahaha,
    Ha en trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Ja på bonnjäkeln kanske som har sågat bort grenarna på halva min stora gran. Man kanske skulle sikta på hans rumpa.Av misstag förståss.*skrattar*

    SvaraRadera