onsdag 18 mars 2009

Underbar dag

Vilken underbar dag det var idag. Nu känner man verkligen att våren är igång.
En och en halv vecka till och jag kan ge mig iväg på äventyr igen.
Den första resan går till Visingsö och födelsedagskalas för min kompis och mig.
Det ska bli jättekul att träffa alla igen.
*
Kommande helg ska jag vara banvakt i Nynäs och det ska också bli kul.
*
Idag inträffade en smärre katastrof på jobbet. Det var upprorsstämning och strejken var nära.
Kaffet hade tagit slut *S*
Det fanns visserligen den billiga varianten men den smakar inte oss i personalen och "Någon" hade glömt att köpa.
När jag sa till för ett tag sedan att katastrofen skulle inträffa snart fick jag till svar att "Någon" får väl köpa på Willys eller ICA och då tänkte jag "okej då får väl "Någon" göra det då.
Idag upptäcktes det att vi inte har "Någon" anställt hos oss. *S*
*

2 kommentarer:

  1. Hahaha, denna kollektiva "någon", det är så konstigt hur personligheterna förbytts när man kommer till arbetet. Vissa saker som man accepterar på arb platsen skulle man aldrig acceptera någon annan stans:))Skumt eller hur...

    SvaraRadera
  2. "någon" och "ingen" finns överallt.Alla känner till dom men ingen har någonsin sett dom *S*

    SvaraRadera