tisdag 31 mars 2009

Mycket nu

Jag har inte hunnit skriva den sista tiden.
Jag åkte på en rejäl förkylning men den är nästan helt borta nu.
Jag hade feber, mardrömmar och ont överallt.
Jag var hos sonen idag och tvillingarna frodas men nu har dom börjat skrika ordentligt.
Jag matade båda med tillägg samtidigt och det gick ju bra men som alla spädbarn skriker dom om dom inte får ens 100 procentiga uppmärksamhet.
Det är inte lätt att ge två stycken denna uppmärksamhet samtidigt.
Skönt att åka hem.
Tre jobbardagar kvar sen har jag 10 dagar ledig.
Skönt att vara ledig.
Nästa helg ska jag på dejt.
Kul med dejt.
Spännande vad det är för jeppe. *S*
Kanske jag hinner att besöka någon intressant plats som jag kan skriva om.
*
*
*

4 kommentarer:

  1. Vad är de för en karl du ska dejta måntro?? lite nyfiken här borta:-))) Hoppas de går bra

    SvaraRadera
  2. Hei,

    bei uns in Dresden ist es nun endgültig Frühling geworden. Heute steigen die Temperaturen auf 20 ° und es sagt sich ein sonniges Wochenende an. Und in Schwedenś Hauptstadt?
    Frühlingshafte Grüsse aus Tyksland

    Jürgen

    SvaraRadera
  3. Svartängel:
    En herre som bor i närheten av mitt torp. En ny bekanskap är alltid spännande.

    SvaraRadera
  4. Lobster 53:
    Ich habe 10 tage Urlaub und bin in meinen Ferienhaus in sydschweden.Wir haben auch schon ein wenig Früling.Nächste Woche soll es sehr schön werden. Da friert der Osterhase wenigstens nicht wenn er mitt den Eiern kommt.

    SvaraRadera