söndag 8 februari 2009

Hemma


Nu är man hemma igen efter en underbar vilosam vecka i solen och vardagen är tillbaka men jag har roliga saker att se fram emot. Om 12 dagar är det dax för mina nya tvillingsbarnbarn att göra entre. Om dom ger sig till tåls så länge vill säga. Sonhustrun är så jäkla tjock så hon ser ut att spricka vilken sekund som helst.*S*
I mars är det också dags att börja åka till torpet igen. Jag hoppas allt är som jag lämnade det och att allt funkar som vattnet och gräsklipparn.
Det är lite otäckt när jag inte har varit där på länge och innan jag har gjort ordentligt husesyn. Förra året hittade jag ett råttskelett i sängkläderna. Det var äkligt men man vänjer sig. Det gäller bara att kolla ordentligt innan man lägger sig. *S*
Idag är det verkligen trist ute och det känns lite tråkigt. Kanske man skulle hitta på något i eftermiddag som att åka på kalas i Nynäs. En tårtbit vore gott.

3 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka:) Vad spännande med nya barnbarn och tvillingar:))Kul kul

    SvaraRadera
  2. Tack Monika.Visst är det spännande och det är en flicka och en pojke.

    SvaraRadera