lördag 17 januari 2009

Slösa och snåle fan

Ibland är jag slöaktig som bara den och sen kan jag vara snål som fan.
Idag till exempel.
Jag köpte inte golvlampan som jag verkligen behöver för jag tyckte det var aldeles för dyrt med 400:-. Nåja för den i alla fall. Sen köpte jag för 500 spänn julgrejer som jag absolut inte behöver för det var 75% rabatt.
Jag ville ha lite glass men inte den som var extrapris utan en liten glassbomb för 50 spänn.
Då tyckte jag att jag hade slösat nog så istället för att åka till pizzerian köpte jag 3 coop frysta kebabbpizzor för 50 kronor. Sen ville jag ha kebabbsås men inte den vanliga utan den jag ville ha var dubbelt så dyr.
Det var inget fel på pizzan och visst är 17 spänn ett bra pris för en rätt god pizza om man bortser från såsen förståss *S*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar