måndag 1 februari 2010

Ny tjänst

Jag har dragit igång förhandlingen om min tjänst. Jag vill ha uppehållstjänst som innebär 5% lägre lön men 7-8 veckors ledig på sommarlovet och 2-3 veckor ledig på jullovet.
Jag vill ha det och det verkar gå vägen.
Jag vill inte jobba så mycket mer. Ska jag hålla och bli en glad pensionär måste jag dra åt bromsen lite grann. Hellre jobbar jag då ett år längre.
Jäklar va härligt nästan hela sommaren fri att göra vad jag vill.
*
*
(Nu måste jag bara se till att få en bra löneutveckling så det jämnar ut sig.*S*)

3 kommentarer:

  1. Verkar mycket vettigt.
    Bara att gratulera i så fall.

    SvaraRadera
  2. Verkar vara ett drömjobb/Kent

    SvaraRadera
  3. Ja, jag vet att jag är priviligerat men jag vill att andra också ska ha det bra. Fattigdomen var utrotat i sverige och jag kommer aldrig att acceptera att det har återinförts.

    SvaraRadera