torsdag 27 augusti 2009

Teater

I morgon ska jag med några kompisar på teater.
Nu sa dom på TV att föreställningen kanske kommer att stoppas på grund av nåt tjaffs om musikrättigheterna.
Typiskt.
De tre muskitörerna var min första romanserie som jag samlade på.
Jag var 16 år och kunde knappt läsa svenska.
Det är 24 snyggt inbudna böcker.
Tyvärr lånade jag ut den första för åtta år sedan och fick aldrig tillbaka den.
Serien är spräckt och nu ligger böckerna nerpackat i källaren.
Vad jag förstod på TV nyss är det nog inte riktigt en teater som jag hade tänkt mig.
Tydligen är det en uppoppat musikvariant.
*

2 kommentarer:

  1. Då hoppas jag att de har slutat tjafsa till imorgon, så du får se den :-) Ha en fin kväll. Kram/Z

    SvaraRadera
  2. Det hoppas jag också annars får vi väl hitta på något annat när vi likt är i stan.

    SvaraRadera