söndag 23 augusti 2009

Nya möbler

Snyggt va ? *S*
Jag hade ju tänkt att köpa en ny leptop eftersom j krånglar på min och så är det bara skit (enligt sonen) som dom lurade på mig för tre år sedan.
Nu är det så roligt att jag får en riktig arbets leptop av sagda son.
Nu har jag gjort slag i saken och köpt nya möbler idag.
Jag har planerat det länge men det har inte varit högst upp på prioriteringslistan.
Jag har köpt 2 avlastningsbord, 2 sidbord och lite annat smått och gott.
Tanken är att jag ska modernisera mitt vardagsrum och ställa böckerna så dom inte dominerar hela rummet.
Så småningom ska jag måla väggen grå.
Nästa projekt blir en platt TV.
Men först måste jag få klart det här. *S*
*
*

4 kommentarer:

  1. Ojojoj, nu har du lite att pilla med:))

    SvaraRadera
  2. Japp. ag skruvar och skruvar. Det ser ut att bli bra.

    SvaraRadera
  3. Tipsar; Man kan till så gott som till alla laptoppar ansluta ett vanligt tangentbord och använda det i stället. När man ändå är i affären med datorgrejer så kan passa på att köpa en liten ställning till laptopen så skärmen kommer upp i högre höjd, mer lämplig läshöjd alltså. En extern datormus passar utmärkt till ovan. *Det här kan jag lite mer om till skillnad från recept, spis och sådant*

    SvaraRadera
  4. Jo jag vet.*S* Men jag släpar runt den hela tiden och anväder inte mus.Ock så vill jag ha en ny.*S* Den är i och för sig inte ny men rätt ny tror jag för han jobbar i databranchen och byter rätt ofta.*S*

    SvaraRadera