lördag 29 augusti 2009

Min dag idag

Igår var vi på stadsteatern och såg de tre musketörerna. Det var helhäftigt. roligt och bra musik. Fares var med och han är bara för bra. Den kan jag verkligen rekommendera.
När jag kom hem sent var jag helt slut. Det börjar märkas nu att jag i fyra veckor har arbetat i ett rum där det är 27 grader varmt, inget fönster, där luften står still och att jag har jobb över öronen.
Ont i halsen har jag också idag eftersom jag har en idiotiskt golvfläkt som blåser runt hela dan. Stänger jag av den blir det ännu varmare. Jag sa till min chef igår att jag ger mig fan på att det är golvvärme i mitt rum och att den är på för fullt. Han påstår att det inte är så men jag tror i alla fall att jag har rätt. Nåt fel är det för så var det inte innan semestern.*S*
Jag känner mig rätt sliten redan. Jag saknar mitt förra stora, luftiga rum med stora fönster längs två väggar.
Jag kommer nog att gå tidigt i pension tror jag.*S*
Så känns det just nu i alla fall.
Jag var i nynäs idag och fick min nya leptop av sonen. Den funkar jättebra förutom det fasta bredbandet som jag inte har fått igång. Det mobila funkar nu i alla fall så jag får väl trycka några knappar imorgon så får jag se om jag får i gång det. Nu är jag för trött. Det var ju nynäsdagen idag med marknad och vi sprang runt där i flera timmar.

3 kommentarer:

  1. Langa du hit lite av den där golvvärmen, så kan jag spara på min ved! *S*

    SvaraRadera
  2. Ja det låter inget kul med din arbetsplats...Inga fönster, herregud vad trist. Fortsätt att protestera, en fläktjäkel som står och brummar, det kan vem som helst få ont i skallenav dessutom så har dom ju en benägenhet att virvla runt skiten som är i luften...Say no more!!

    SvaraRadera
  3. Låter som att du behöver protestera lite högre, när det gäller din arbetsplats, som verkar allt annat än trivsam...inte speciellt hälsosam heller för den delen...Ha en bra dag, ändå:-)/Z

    SvaraRadera