onsdag 12 augusti 2009

Lite nere

I 16 månader har jag nu skrivit bloggar. I maj förra året startade jag en blogg på en dejtingsida när jag stötte på någon som jag hade träffat 2 månader innan på en fika utan fika.*S*
Denna någon åkte iväg på utlandstjänst och jag ville hålla personen sällskap i Kosovo.
På den vägen har det varit tills för några dagar sedan.
Nu har personen kastat in handuken (som man säger) och det finns ingen anledning för mig längre att skriva där.
Det är nämligen så att jag är inte ett smack intresserat att träffa en ny man. Jag har det alldeles för bra för det. Jag skulle aldrig orka med att ha en gubbe hemma som kräver service och tar upp min tid varje dag.
Jag har så mycket annat att göra och hinner knappt med mina åtaganden idag.
För personen i fråga hade jag kunnat tänka mig att göra ett smärre undantag men som sagt personen finns inte mer.
Nu har jag sen några dagar lagt ner den andra bloggen men den här tänker jag behålla.
Jag liggar bara lågt ett tag för jag befinner mig i sorg.
*
För övrigt rullar allt på.
Skolan börjar nästa vecka och jag har fullt upp på jobbet.
Det finns en gubbe på andra sidan stan som uppvaktar mig flitigt.
Det är nån konstig insekt som håller på att käka upp trät på altanen på gäststugan vid torpet som jag måste ta reda på vad det är.
Barnbarnen skriker och frodas.
LCHF metoden börar långsamt göra verkan.
Nästa vecka ska jag böra simma igen.
Den 1 sept. börar jag på linedance.
Jag ska på teater och cantry kryss.
Ett kalas kommer att avlösa det andra framöver.
Med andra ord jag kan inte påstå att jag har tråkigt precis.*S*
*
*

2 kommentarer:

  1. Vad trist. Ibland blir det verkligen inte som man har tänkt/önskat sig..Jag skickar dig en stooor tröstekram.

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du. Det är sorgligt när man mister någon man har fäst sig vid. Men, men livet går vidare.

    SvaraRadera