söndag 7 juni 2009

Krocket

Fint väder idag.
Perfekt för att städa hemma.
I förra veckan såg jag ett krocketspel på Stadium för 399. Det tyckte jag var alldeles för dyrt.
Igår köpte jag ett på nya Coop i Nynäs för 149 när jag kom till kassan gick det in för 99.
Det var tur det.
Idag såg jag det på Rusta på nätet för 99.
Hade jag köpt det igår för 149 hade jag varit sur idag.
Sån är jag.
Jag gjorde en till bra affär igår. När jag hämtade dom sista två förpackningar panel på Bauhaus tänkte jag köpa 5 jord för 89 men sen orkade jag inte. När jag kom till ungarna hade dom precis fått en pall med jordförpackningar. Jag fick 2 gratis. Mer behöver jag inte.
Jag har börjat möblera om lite medans jag städar.Jag måste ha det rent hemma så jag med gott samvete kan stänga igen och flytta till landet nästa helg.
Visserligen får jag jobba några dagar innan midsommar men dom räknas inte.
*
*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar