tisdag 10 februari 2009

Vykort

När jag var på semestern såg jag en gubbe som såg ut som min gamla chef på Kooperativa Förbundet borde se ut nu. Han fyllde 70 år förra året. Nu hittade jag honom på hitta.se och skickade ett alla hjärtans kort via posten på nätet.
Jag hoppas han blir glad och hör av sig.
Det vore så roligt att veta hur han och frun har det idag.
När jag hade skickat kortet kom jag på att jag hade ju kunnat ringt.*S*
Nu är det ju dumt att ringa. Det blir liksom fel på nåt sätt.
Nu måste jag vänta ifall han ringer.
Om inte.
Ja då får jag aldrig veta.*S*

4 kommentarer:

  1. Trevligt av dig att skicka kort! tror säkert att han kommer att ringa och tacka.

    SvaraRadera
  2. Men du, varför inte ringa ändå? Säg som det är att du skickade ett vykort men sedan kom du på att ringa var bättre, och då gjorde du det:)

    SvaraRadera
  3. Ja singelpappan han blir garanterat glad.*S*

    SvaraRadera
  4. Monica han är nog inte hemma för han har ett hus i spanien. Det kan faktiskt ha varit han. Han får väl kortet eftersänt hoppas jag och då är det ännu roligare.*S*

    SvaraRadera