lördag 14 februari 2009

Personlighetstest

Det här resultatet fick jag på en dejtingsida.

Jag tycker naturligtvisatt det passar in på pricken på mig.
*skrattar gott*


Du är en ÄVENTYRARE/beskyddare
Du älskar livet!
Du är nyfiken, påhittig och i balans.
Du tänker gärna och mycket om det mesta.
Du är optimistisk och ser livet som ett äventyr.
Du vill uppleva saker själv och när du går in i ett projekt vill du vara förberedd och organiserad. Du står med både fötterna på jorden, lever i nuet och står för det du tror på.
Du är sympatisk och har en andlig sida som ger ytterligare värme och djup till din personlighet. Trots att du ständigt söker nya saker att upptäcka så har du en stor respekt för ditt hem, familj, arbete och samhälle.
Du är samvetsgrann och pålitlig och då och då överraskar du dem du bryr dig om med generösa presenter.
Du har en stark humoristisk ådra och då du även är vidsynt, flexibel och lekfull kan du vara fantastisk som vän.
>
>

2 kommentarer:

  1. Det ver jag inte än Monika för det är ett gratis erbjudande på fem dagar *S*. Jag gillar gratis erbjudanden *skrattar*

    SvaraRadera